niedziela, 14 września 2014

ZAWIESZAM!!!

Witam Was moi Czytelnicy!

Chciałabym Was poinformować, że zawieszam w chwilowo tego bloga na czas nieokreślony. Jest to związane z faktem, że ostatnio dostaję dużo nie miłych pytań na "Ask'u". A, że jestem osobą biorącą bardzo do siebie takie rzeczy, to po prostu stwierdziłam, że zawieszę opowiadania. Przepraszam osoby, którym podoba się to co piszę, ale... po prostu...nie mogę tego wytrzymać.

PS. Pozdrawiam autorów tego oto bloga KLIK. Można się pośmiać :/

1 komentarz:

  1. Nie powinnaś za bardzo przejmować się opinią innych ludzi. Sądzę, że oni po prostu narzekają na nadmiar wolnego czasu i wymyślają jakieś niestworzone rzeczy, bo to przecież normalne nie jest. Skoro pisanie sprawia ci przyjemność, to nie przestawaj tego robić. Każdy ma do tego prawo. Czy wychodzi ci to lepiej czy gorzej, najzwyczajniej w świecie olej te ich debilne komentarze i uwagi i zajmij się tworzeniem dalszej części wymyślonej przez ciebie historii i najważniejsze: nie zapominaj, że swoim pisaniem sprawiasz wielu ludziom przyjemność, bo mnie na przykład twoje opowiadania bardzo przypadły do gustu i choć zazwyczaj ich nie komentowałam, to i tak czytałam. No więc mam nadzieję, że już niedługo pojawią się kolejnej rozdziały. Na twoim miejscu przestałabym zaglądać na tego bloga, którego link zamieściłaś o tam: wyżej, ponieważ uważam, że to ich "pisanie" i "analizy" to bezsensowna strata czasu, więc daj sobie spokój z ich opiniami. A poza tym mają mniej obserwatorów niż ty, co już o czymś świadczy prawda? No. To ten...czekam na następny!

    OdpowiedzUsuń